Beauty, Health & Fashion

Beauty, Health & Fashion

zondag 30 oktober 2011

Lipverzorging tijdens de winter.

Lipverzorging is heel belangrijk. Wie wilt er nu rondlopen met velletjes of kloven? In de winter worden ze sneller droog en om dit tegen te gaan leg ik je uit hoe je zachte lippen kan krijgen.  Dit begint bij een 'lip scrub'



Al wat je dus nodig hebt is:
-Honing
-Suiker
-Vaseline
Na het scrubben van je lippen doe je een goede lipbalsem op en dan heb je lekkere zachte lippen zonder velletjes (: Ik neem mijn lipbalsem overal mee naartoe, het zit altijd in mijn tas of mijn zak. Mijn favoriete zijn die van Labello Fruity Shine. Ze smaken lekker, hebben een kleurtje en zijn goed! 


Je kan je lippen ook op een andere manier goed verzorging;


Zo dit was mijn eerste echte blogbericht, ik hoop dat je eruit geleerd hebt!

XO -E

Geen opmerkingen:

Een reactie posten