Beauty, Health & Fashion

Beauty, Health & Fashion

dinsdag 8 mei 2012

Review:Catrice Photo Finish 18h Liquid Foundation

Ik heb vorige week een nieuwe foundation aangeschaft van Catrice. Mijn vriendin had hem altijd op en ik vond de dekking echt geweldig. Meestal investeer ik in iets duurdere ( meer dan 10 euro) foundations, maar ik wou die van Catrice maar eens uittesten. Hij kost rond de €6.50 dus helemaal niet duur.


Ik gebruik hem nu al bijna een weekje, en veel mensen hebben al gevraagd welke foundation ik op had.
Je kan hem aanbrengen met een sponsje, een kwast of gewoon met je vingers. Omdat het een vrij vloeibare foundation is kan je hem goed uitsmeren en hoef je helemaal niet veel te gebruiken.
Ook heeft hij een lekkere aangename geur wat ook een pluspunt is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten